Give lub take (wymagane) określa czy osiągnięcie ma być dane (give), czy odebrane (take).
Osiągnięcie (wymagane) określa osiągnięcie, które ma być dane graczowi. Format:
achievement.nazwa_osiągnięcia
, osiągnięcie o odpowiedniej nazwie.stats.nazwa_statystyki
, statystyka o odpowiedniej nazwie.*
reprezentuje wszystkie dostępne osiągnięcia.Gracz (opcjonalne) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana. Domyślnie: gracz wykonujący.
X, Y, Z (wymagane) określa koordynaty bloku, który chcemy zmodyfikować.
Tag danych (wymagane) określa nowy tag danych bloku.
Gracz (opcjonalne) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana. Domyślnie: gracz wykonujący
Przedmiot (opcjonalne) określa przedmiot, który ma być usunięty. Jeśli brak, usuwa wszystkie przedmioty.
Metadata (opcjonalne) określa wartość danych przedmiotu. Jeśli brak lub -1
, usuwa wszystko co zgadza się z przedmiot nie zważając na wartość danych.
Max ilość (opcjonalne) określa maksymalną ilość przedmiotów, które należy usunąć. Jeśli brak lub -1
, usuwa wszystko co zgadza się z metadata i przedmiot nie zważając na ilość. Jeśli 0
, nie usuwa przedmiotów, ale wykonuje się prawidłowo, jeżeli usuwanie mogło zostać przeprowadzone (pozwala na wykrywanie przedmiotów).
Tag danych (opcjonalne) określa tag danych, według którego szukać przedmiotów w ekwipunku.
X1, Y1, Z1 oraz X2, Y2, Z2 (wymagane) to koordynaty określające dwa przeciwne narożniki źródłowego regionu który ma zostać skopiowany. Można użyć tyld w celu określenia bloku względnego do położenia obiektu wykonującego komendę.
X, Y, Z (wymagane) to koordynaty do których zostanie sklonowana struktura. W to miejsce zostanie wstawiony północno-wschodni róg schematu.
Tryb maskowania (opcjonalne) określa sposób w jaki ma myć sklonowana struktura. Wartość musi być jedną z podanych:
filtred
- kopiuje tylko bloki podane w argumencie "nazwa bloku".masked
- kopiuje tylko bloki które nie są powietrzem. Dzięki tej opcji bloki w docelowym miejscu skopiowania nie zostaną zastąpione powietrzem.replace
- kopiuje wszystkie bloki, zastępując wszystko w docelowym miejscu blokami z regionu źródłowego.Jeśli tryb maskowania nie zostanie określony domyślnie zachowuje się jak replace
.
Tryb klonowania (opcjonalne) określa w jaki sposób ma się zachować struktura źródłowa po klonowaniu
force
- wymuś klonowanie nawet jeśli struktura źródłowa i docelowa są takie samemove
- sklonuj strukturę źródłową do docelowego miejsca, następnie zastąp region źródłowy powietrzem. Jeśli opcja ta zostanie użyta wraz z trybem maskowania "filtred
" powietrzem zostaną zastąpione tylko te bloki które zostały sklonowane.normal
- nie przenoś ani nie wymuszaj.Jeśli tryb klonowania nie zostanie określony domyślnie zachowuje się jak normal
.
Nazwa bloku (opcjonalne) wyrażana słownym ID bloku (np. minecraft:grass
). Jeśli tryb maskowania ma wartość filtred
ta wartość musi zostać podana.
Start lub stop (wymagane) określa czy profiler ma być włączony, czy wyłączony.
Tryb (wymagane) określa domyślny tryb, który ma być ustawiony. Dostępne wartości:
survival
(skróty: s
lub 0
)creative
(skróty: c
lub 1
)adventure
(skróty: a
lub 2
)spectator
(skróty: sp
lub 3
)Poziom trudności (wymagane) określa poziom trudności, na który ma być zmieniony obecny. Dostępne wartości:
peaceful
(skróty: p
lub 0
)easy
(skróty: e
lub 1
)normal
(skróty: n
lub 2
)hard
(skróty: h
lub 3
)Gracz (wymagane) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana.
Efekt (wymagane) określa efekt, który ma być dany graczowi.
Czas (opcjonalne) określa czas w sekundach, na który efekt ma być dany graczowi. Musi być liczbą od 0 do 1000000. Domyślnie: 30 sekund
.
Wzmacniacz (opcjonalne) określa ilość poziomów, które mają być dodane do mocy efektu. Musi być liczbą od 0 do 255. Domyślnie: 0
.
Gracz (wymagane) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana.
Gracz (wymagane) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana.
Id zaklęcia (wymagane) określa zaklęcie, które ma być dane graczowi Musi być prawidłowym id zaklęcia.
Poziom zaklęcia (opcjonalne) określa poziom zaklęcia, które ma być dane graczowi. Musi być liczbą pomiędzy 0, a maksymalnym możliwym poziomem dla danego zaklęcia. Domyślnie: 1
.
Byt (wymagane) określa stworzenie na którym dana komenda ma być wykonana. Musi być nazwą gracza lub selektorem.
X, Y, Z (wymagane) określa koordynaty na których ma zostać wykonana komenda. Jeśli zostanie użyta tylda (~), będzie ona wykonana względem bytu.
Komenda (wymagane) określa komendę, jaka ma być wykonana przez byt. Musi być istniejącą komendą.
Tryb (wymagane) określa tryb, który ma być ustawiony graczowi. Dostępne wartości:
survival
(skróty: s
lub 0
)creative
(skróty: c
lub 1
)adventure
(skróty: a
lub 2
)spectator
(skróty: sp
lub 3
)Gracz (opcjonalne) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana. Domyślnie: gracz wykonujący.
Zasada gry (wymagane) określa zasadę gry, która ma być ustawiona przez tą komendę. Może być dowolną wartością, ale tylko te domyślnie zdefiniowane mają wpływ na rozgrywkę.
Wartość (opcjonalne) określa wartość zasady gry, która ma być ustawiona. Może być dowolną wartością (np. liczbowa lub tekstowa), ale dla domyślnie zdefiniowanych zasad gry musi być to true (prawda) lub false (fałsz).
Gracz (wymagane) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana.
Przedmiot (wymagane) określa przedmiot, jaki ma być dany graczowi. (od wersji 1.8 musi być id tekstowym np. minecraft:stone
)
Ilość (opcjonalne) określa ilość przedmiotów, które mają być dane graczowi. Musi być liczbą od 1 do 64. Domyślnie: 1
.
Metadata (opcjonalne) określa wartość danych, która ma być ustawiona przedmiotowi. Domyślnie: 0
.
Tag danych (opcjonalne) określa tag danych, która ma być nadany przedmiotowi.
Gracz (wymagane) określa gracza lub stworzenie, które zostanie zabite tą komendą. Musi to być nazwa gracza, który jest online lub selektor.
Dźwięk (wymagane) określa dźwięk, jaki ma być odtworzony graczowi. Musi być tekstową nazwą dźwięku z pliku sounds.json. Przykład: mob.pig.say
odtworzy dźwięk z pliku .minecraft\assets\sound\mob\pig\say[1-3].ogg.
Gracz (wymagane) określa gracza, któremu zostanie odtworzony dany dźwięk.
X, Y, Z (opcjonalne) określa koordynaty z których zostanie odtworzony dany dźwięk.
Głośność (opcjonalna) określa głośność z którą ma być odtworzony dany dźwięk. Musi być wartością od 0.0 do 1.0. Jeśli gracz jest oddalony od koordynatów na których dźwięk został zagrany, głośność dla niego będzie mniejsza.
Ton (opcjonalny) określa ton z jakim dźwięk będzie odtworzony. Musi być wartością od 0.0 do 2.0, ale wartości poniżej 0.5 są równe 0.5. Ta wartość określa szybkość z jaką dany dźwięk będzie odegrany, co przekłada się na jego wysokość. Domyślnie: 1.0
.
Minimalna głośność (opcjonalna) określa minimalną głośność z którą dźwięk będzie odegrany dla osób, które znajdują się zbyt daleko aby go usłyszeć.
Wiadomość (wymagane) określa wiadomość, która ma być wysłana.
X, Y, Z (wymagane) określa koordynaty, na których blok ma być postawiony.
Nazwa bloku (wymagane) określa nazwę bloku, który ma być postawiony.
Metadata (opcjonalne) określa wartość danych bloku. Musi być wartością od 0 do 15. Domyślnie: 0
.
Obsługa starego bloku (opcjonalna) określa co stanie się ze starym blokiem podczas umieszczania nowego. Wartości:
destroy
— stary blok wypada w postaci przedmiotu na ziemię, razem z jego zawartością (tak jakby był zniszczony przez gracza). Odtwarzany jest dźwięk niszczenia starego bloku.keep
— umieszcza nowy blok, tylko jeśli ten stary jest powietrzem.replace
— w ciszy usuwa stary blok (nie wypadają przedmioty, nie odtwarza się dźwięk).Domyślnie: replace
.
Tag danych (opcjonalne) określa tag danych bloku.
X, Y, Z (opcjonalne) określa koordynaty nowe punktu spawnu świata. Domyślnie: koordynaty gracza wykonującego komendę.
Gracz (wymagane) określa osobę, dla której zostanie zmieniony spawn. Domyślnie: gracz wykonujący komendę.
X, Y, Z (opcjonalne) określa koordynaty nowe punktu spawnu gracza. Domyślnie: koordynaty gracza wykonującego komendę.
X, Z (wymagane) określa środek obszaru, na którym gracze będą rozrzuceni.
Odległość (wymagane) określa minimalną odległość pomiędzy rozrzuconymi graczami. Musi wynosić conajmniej 1.0.
Zasięg (wymagane) określa odległość obszaru rozrzucenia od jego środka. Musi wynosić conajmniej o 1.0 więcej niż odległości.
Łącz drużyny (wymagane) określa czy osoby z drużyn mają być trzymane razem. Poprawne wartości to true (prawda) i false (fałsz).
Gracze (wymagane) określa wszystkich graczy lub stworzenia, które mają być rozrzucone tą komendą. Wszystkie nazwy graczy i selektory muszą być oddzielone od siebie spacją.
Byt (wymagane) określa nazwę bytu, który ma się pojawić w świecie.
X, Y, Z (opcjonalne) określa koordynaty na których ma się pojawić dany byt.
Tag danych (opcjonalne) określa tag danych, który będzie nadany dodanemu bytowi.
Gracz (wymagane) określa osobę, do której zostanie wysłana wiadomość.
Wiadomość JSON (wymagane) określa wiadomość w formacie JSON. Przydatna strona przy tworzeniu wiadomości w tym formacie: minecraftjson.com.
Wartość (wymagane) określa czas, który będzie ustawiony. Musi wynosić od 0 do 2147483647, day
(dzień) lub night
(noc).
Wartość (wymagane) określa czas, który będzie dodany do aktualnego czasu świata. Musi być liczbą w zakresie od 0 do 2147483647.
Gracz (opcjonalne) określa osobę, która zostanie przeteleportowana do celu. Domyślnie: gracz wykonujący komendę.
Cel (wymagane) określa cel, do którego zostanie przeteleportowany gracz.
Gracz (opcjonalne) określa osobę, która zostanie przeteleportowana na koordynaty. Domyślnie: gracz wykonujący komendę.
X, Y, Z (wymagane) określa koordynaty, na które zostanie przeteleportowany gracz.
Typ pogody (wymagane) określa typ pogody jaki zostanie ustawiony w świecie. Poprawne wartości:
clear
– czysta pogoda (słońce)rain
– deszcz (lub śnieg w zimnych biomach)thunder
– burzaCzas (opcjonalne) określa czas na który pogoda zostanei zmieniona (w sekundach). Musi być liczbą pomiędzy 0, a 1000000. Jeśli brak, pogoda będzie działać w normalnym cyklu.
Ilość XP (wymagane) określa ilość doświadczenia, którą dać graczowi. Musi wynosić od 0 do 2147483647. Ujemne wartości nie mogą być użyte do usunięcia punktów doświadczenia. Gracz (opcjonalne) określa osobę, której zostanie dodane doświadczenie. Domyślnie: gracz wykonujący komendę.
Ilość poziomów (wymagane) określa ilość poziomów, którą dać graczowi. Musi wynosić od -2147483647 do 2147483647. Ujemne wartości mogą być użyte do odjęcia poziomów doświadczenia. Gracz (opcjonalne) określa osobę, której zostaną dodane/odebrane poziomy. Domyślnie: gracz wykonujący komendę.
STATUS: ONLINE
Minecraft jest dostępny na smartfony?