1 2 3

Kody do gry

Poniżej podaję moje wszystkie kody do tej gry:

achievement <give | take> <osiągnięcie> [gracz] Daje lub odbiera graczowi osiągnięcie.

Give lub take (wymagane) określa czy osiągnięcie ma być dane (give), czy odebrane (take).
Osiągnięcie (wymagane) określa osiągnięcie, które ma być dane graczowi. Format:

Gracz (opcjonalne) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana. Domyślnie: gracz wykonujący.

blockdata <x> <y> <z> <tag danych> Umożliwia edycję tagu danych bloku.

X, Y, Z (wymagane) określa koordynaty bloku, który chcemy zmodyfikować.
Tag danych (wymagane) określa nowy tag danych bloku.

clear [gracz] [przedmiot] [metadata] [max ilość] [tag danych] Czyści cały ekwipunek gracza lub określony przedmiot.

Gracz (opcjonalne) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana. Domyślnie: gracz wykonujący
Przedmiot (opcjonalne) określa przedmiot, który ma być usunięty. Jeśli brak, usuwa wszystkie przedmioty.
Metadata (opcjonalne) określa wartość danych przedmiotu. Jeśli brak lub -1, usuwa wszystko co zgadza się z przedmiot nie zważając na wartość danych.
Max ilość (opcjonalne) określa maksymalną ilość przedmiotów, które należy usunąć. Jeśli brak lub -1, usuwa wszystko co zgadza się z metadata i przedmiot nie zważając na ilość. Jeśli 0, nie usuwa przedmiotów, ale wykonuje się prawidłowo, jeżeli usuwanie mogło zostać przeprowadzone (pozwala na wykrywanie przedmiotów).
Tag danych (opcjonalne) określa tag danych, według którego szukać przedmiotów w ekwipunku.

clone <x1> <y1> <z1> <x2> <y2> <z2> <x> <y> <z> [tryb maskowania] [tryb klonowania] [nazwa bloku] Umożliwia klonowanie określonej struktury w inne miejsce.

X1, Y1, Z1 oraz X2, Y2, Z2 (wymagane) to koordynaty określające dwa przeciwne narożniki źródłowego regionu który ma zostać skopiowany. Można użyć tyld w celu określenia bloku względnego do położenia obiektu wykonującego komendę.
X, Y, Z (wymagane) to koordynaty do których zostanie sklonowana struktura. W to miejsce zostanie wstawiony północno-wschodni róg schematu.
Tryb maskowania (opcjonalne) określa sposób w jaki ma myć sklonowana struktura. Wartość musi być jedną z podanych:

Jeśli tryb maskowania nie zostanie określony domyślnie zachowuje się jak replace.
Tryb klonowania (opcjonalne) określa w jaki sposób ma się zachować struktura źródłowa po klonowaniu

Jeśli tryb klonowania nie zostanie określony domyślnie zachowuje się jak normal.
Nazwa bloku (opcjonalne) wyrażana słownym ID bloku (np. minecraft:grass). Jeśli tryb maskowania ma wartość filtred ta wartość musi zostać podana.

debug <start | stop> Rozpoczyna sesję profilowania debugowego lub zatrzymuje już rozpoczętą. Zawiadamia o potencjalnych spadkach wydajności w konsoli, kiedy jest aktywna, a po zatrzymaniu tworzy plik z wynikami profilera w folderze debug.

Start lub stop (wymagane) określa czy profiler ma być włączony, czy wyłączony.

defaultgamemode <tryb> Ustawia domyślny tryb gry na danym świecie. Nowi gracze którzy dołączą do świata automatycznie będą mieli podany tryb gry.

Tryb (wymagane) określa domyślny tryb, który ma być ustawiony. Dostępne wartości:

difficulty <poziom trudności> Zmienia poziom trudności.

Poziom trudności (wymagane) określa poziom trudności, na który ma być zmieniony obecny. Dostępne wartości:

effect <gracz> <efekt> [czas] [wzmacniacz] Daje graczowi odpowiedni efekt mikstury.

Gracz (wymagane) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana.
Efekt (wymagane) określa efekt, który ma być dany graczowi.
Czas (opcjonalne) określa czas w sekundach, na który efekt ma być dany graczowi. Musi być liczbą od 0 do 1000000. Domyślnie: 30 sekund.
Wzmacniacz (opcjonalne) określa ilość poziomów, które mają być dodane do mocy efektu. Musi być liczbą od 0 do 255. Domyślnie: 0.

effect <gracz> clear Czyści wszystkie efekty gracza.

Gracz (wymagane) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana.

enchant <gracz> <id zaklęcia> [poziom zaklęcia] Zaklina przedmiot trzymany przez gracza.

Gracz (wymagane) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana.
Id zaklęcia (wymagane) określa zaklęcie, które ma być dane graczowi Musi być prawidłowym id zaklęcia.
Poziom zaklęcia (opcjonalne) określa poziom zaklęcia, które ma być dane graczowi. Musi być liczbą pomiędzy 0, a maksymalnym możliwym poziomem dla danego zaklęcia. Domyślnie: 1.

execute <byt> <x> <y> <z> <komenda> Wykonuje komendę jako dany byt.

Byt (wymagane) określa stworzenie na którym dana komenda ma być wykonana. Musi być nazwą gracza lub selektorem.
X, Y, Z (wymagane) określa koordynaty na których ma zostać wykonana komenda. Jeśli zostanie użyta tylda (~), będzie ona wykonana względem bytu.
Komenda (wymagane) określa komendę, jaka ma być wykonana przez byt. Musi być istniejącą komendą.

gamemode <tryb> [gracz] Zmienia tryb gry gracza.

Tryb (wymagane) określa tryb, który ma być ustawiony graczowi. Dostępne wartości:

Gracz (opcjonalne) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana. Domyślnie: gracz wykonujący.

gamerule <zasada gry> [wartość] Ustawia zasadę gry. Jeśli wartość nie zostanie podane, pokazuje się obecny stan zasady gry.

Zasada gry (wymagane) określa zasadę gry, która ma być ustawiona przez tą komendę. Może być dowolną wartością, ale tylko te domyślnie zdefiniowane mają wpływ na rozgrywkę.
Wartość (opcjonalne) określa wartość zasady gry, która ma być ustawiona. Może być dowolną wartością (np. liczbowa lub tekstowa), ale dla domyślnie zdefiniowanych zasad gry musi być to true (prawda) lub false (fałsz).

give <gracz> <przedmiot> [ilość] [metadata] [tag danych] Daje przedmiot graczowi.

Gracz (wymagane) określa osobę, na której ta komenda ma być wykonana.
Przedmiot (wymagane) określa przedmiot, jaki ma być dany graczowi. (od wersji 1.8 musi być id tekstowym np. minecraft:stone)
Ilość (opcjonalne) określa ilość przedmiotów, które mają być dane graczowi. Musi być liczbą od 1 do 64. Domyślnie: 1.
Metadata (opcjonalne) określa wartość danych, która ma być ustawiona przedmiotowi. Domyślnie: 0.
Tag danych (opcjonalne) określa tag danych, która ma być nadany przedmiotowi.

kill [gracz] Zadaje 1000 (Heart.png × 500) obrażeń użytkownikowi, natychmiast go zabijając, nawet w trybie kreatywnym.

Gracz (wymagane) określa gracza lub stworzenie, które zostanie zabite tą komendą. Musi to być nazwa gracza, który jest online lub selektor.

playsound <dźwięk> <gracz> [x] [y] [z] [głośność] [ton] [minimalna głośność] Odtwarza dźwięk wybranemu graczowi.

Dźwięk (wymagane) określa dźwięk, jaki ma być odtworzony graczowi. Musi być tekstową nazwą dźwięku z pliku sounds.json. Przykład: mob.pig.say odtworzy dźwięk z pliku .minecraft\assets\sound\mob\pig\say[1-3].ogg.
Gracz (wymagane) określa gracza, któremu zostanie odtworzony dany dźwięk.
X, Y, Z (opcjonalne) określa koordynaty z których zostanie odtworzony dany dźwięk.
Głośność (opcjonalna) określa głośność z którą ma być odtworzony dany dźwięk. Musi być wartością od 0.0 do 1.0. Jeśli gracz jest oddalony od koordynatów na których dźwięk został zagrany, głośność dla niego będzie mniejsza.
Ton (opcjonalny) określa ton z jakim dźwięk będzie odtworzony. Musi być wartością od 0.0 do 2.0, ale wartości poniżej 0.5 są równe 0.5. Ta wartość określa szybkość z jaką dany dźwięk będzie odegrany, co przekłada się na jego wysokość. Domyślnie: 1.0.
Minimalna głośność (opcjonalna) określa minimalną głośność z którą dźwięk będzie odegrany dla osób, które znajdują się zbyt daleko aby go usłyszeć.

publish Udostępnia grę jednoosobową przez LAN. Ta komenda jest dostępna tylko w trybie jednoosobowym. say <wiadomość> Wysyła wiadomość do wszystkich graczy serwera.

Wiadomość (wymagane) określa wiadomość, która ma być wysłana.

scoreboard cele|gracze|drużyny Zobacz tablica wyników aby dowiedzieć się więcej. seed Pokazuje ziarno świata. Ta komenda zawsze może być użyta w trybie jednoosobowym, bez względu czy używanie komend jest włączone czy nie. setblock <x> <y> <z> <nazwa bloku> [metadata] [obsługa starego bloku'] [tag danych] Umieszcza blok na podanych koordynatach.

X, Y, Z (wymagane) określa koordynaty, na których blok ma być postawiony.
Nazwa bloku (wymagane) określa nazwę bloku, który ma być postawiony.
Metadata (opcjonalne) określa wartość danych bloku. Musi być wartością od 0 do 15. Domyślnie: 0.
Obsługa starego bloku (opcjonalna) określa co stanie się ze starym blokiem podczas umieszczania nowego. Wartości:

Domyślnie: replace.
Tag danych (opcjonalne) określa tag danych bloku.

setworldspawn [x] [y] [z] Ustawia punkt spawnu świata na określonych koordynatach.

X, Y, Z (opcjonalne) określa koordynaty nowe punktu spawnu świata. Domyślnie: koordynaty gracza wykonującego komendę.

spawnpoint [gracz] [x] [y] [z] Ustawia punkt spawnu danego gracza w określonym miejscu.

Gracz (wymagane) określa osobę, dla której zostanie zmieniony spawn. Domyślnie: gracz wykonujący komendę.
X, Y, Z (opcjonalne) określa koordynaty nowe punktu spawnu gracza. Domyślnie: koordynaty gracza wykonującego komendę.

spreadplayers <x> <z> <odległość> <zasięg> <łącz drużyny> <gracze> Losowo rozrzuca graczy na określonym obszarze.

X, Z (wymagane) określa środek obszaru, na którym gracze będą rozrzuceni.
Odległość (wymagane) określa minimalną odległość pomiędzy rozrzuconymi graczami. Musi wynosić conajmniej 1.0.
Zasięg (wymagane) określa odległość obszaru rozrzucenia od jego środka. Musi wynosić conajmniej o 1.0 więcej niż odległości.
Łącz drużyny (wymagane) określa czy osoby z drużyn mają być trzymane razem. Poprawne wartości to true (prawda) i false (fałsz).
Gracze (wymagane) określa wszystkich graczy lub stworzenia, które mają być rozrzucone tą komendą. Wszystkie nazwy graczy i selektory muszą być oddzielone od siebie spacją.

summon <byt> [x] [y] [z] [tag danych] Dodaje określony byt do świata.

Byt (wymagane) określa nazwę bytu, który ma się pojawić w świecie.
X, Y, Z (opcjonalne) określa koordynaty na których ma się pojawić dany byt.
Tag danych (opcjonalne) określa tag danych, który będzie nadany dodanemu bytowi.

tellraw <gracz> <wiadomość json> Wysyła wiadomość w formacie JSON.

Gracz (wymagane) określa osobę, do której zostanie wysłana wiadomość.
Wiadomość JSON (wymagane) określa wiadomość w formacie JSON. Przydatna strona przy tworzeniu wiadomości w tym formacie: minecraftjson.com.

time set <wartość> Ustawia czas świata.

Wartość (wymagane) określa czas, który będzie ustawiony. Musi wynosić od 0 do 2147483647, day (dzień) lub night (noc).

time add <wartość> Dodaje wartość do czasu świata.

Wartość (wymagane) określa czas, który będzie dodany do aktualnego czasu świata. Musi być liczbą w zakresie od 0 do 2147483647.

toggledownfall Zmienia status pogody. tp [gracz] <cel> Teleportuje gracza.

Gracz (opcjonalne) określa osobę, która zostanie przeteleportowana do celu. Domyślnie: gracz wykonujący komendę.
Cel (wymagane) określa cel, do którego zostanie przeteleportowany gracz.

tp [gracz] <x> <y> <z> Teleportuje gracza.

Gracz (opcjonalne) określa osobę, która zostanie przeteleportowana na koordynaty. Domyślnie: gracz wykonujący komendę.
X, Y, Z (wymagane) określa koordynaty, na które zostanie przeteleportowany gracz.

weather <typ pogody> [czas] Zmienia pogodę.

Typ pogody (wymagane) określa typ pogody jaki zostanie ustawiony w świecie. Poprawne wartości:

Czas (opcjonalne) określa czas na który pogoda zostanei zmieniona (w sekundach). Musi być liczbą pomiędzy 0, a 1000000. Jeśli brak, pogoda będzie działać w normalnym cyklu.

xp <ilość xp> [gracz] Daje punkty doświadczenia graczowi.

Ilość XP (wymagane) określa ilość doświadczenia, którą dać graczowi. Musi wynosić od 0 do 2147483647. Ujemne wartości nie mogą być użyte do usunięcia punktów doświadczenia. Gracz (opcjonalne) określa osobę, której zostanie dodane doświadczenie. Domyślnie: gracz wykonujący komendę.

xp <ilość poziomów>L [gracz] Daje poziomy doświadczenia danemu graczowi.

Ilość poziomów (wymagane) określa ilość poziomów, którą dać graczowi. Musi wynosić od -2147483647 do 2147483647. Ujemne wartości mogą być użyte do odjęcia poziomów doświadczenia. Gracz (opcjonalne) określa osobę, której zostaną dodane/odebrane poziomy. Domyślnie: gracz wykonujący komendę.

< /table>

Serwer

STATUS: ONLINE


Czy wiesz że

Minecraft jest dostępny na smartfony?